Dreaming

Dreaming

luni, 5 decembrie 2011

Religia mea

     M-am nascut ortodoxa.Am fost o religioasa.Posturi tinute,am cantat in Corul Bisericii,mergeam la toate slujbele,stateam de la inceput pana la sfarsit.Pana cand...mi s-au deschis ochii.Am inceput sa cunosc adevaruri,sa inteleg ca am trait in minciuna.Ca preotii m-au mintit.Nu direct,ci prin omitere,in unele cazuri.Cateva exemple:
    Craciunul nu este o sarbatoare data de Dumnezeu sau lasata de Iisus,ci s-a sarbatorit prima data in anul 337 la Roma.Nu se stia data exacta a Nasterii Lui Iisus,asa ca au decis acea data ca numitor comun al sarbatorilor mai importante ale paganilor ce trecusera la crestinism.
    Pastele,cei ce au citit Biblia stiu ca nu l-a lasat Iisus asa.Ca el a lasat un model de nou Paste,acela in care el,Mielul,a fost sacrificat.Restul,ce e in ortodoxie,e doar traditie.Inventata de preoti si popoare.Ce e gresit este ca aceste traditii au fost asimilate religiei,si sunt respectate uneori mai mult decat sunt respectate Legile Sfinte.
    Dumnezeu spune:nu va inchinati la idoli.Or,Bisericile sunt pline de icoane,oamenii se inchina la ele,le pupa,fac matanii in fata lor,si se roaga la sfintii ce sunt reprezentati in acele icoane.Or,insusi Iisus spune ca e singurul mijlocitor intre oameni si Dumnezeu.Ce diferenta este intre Vitelul de aur la care se inchinau evreii,si care i-a starnit furia lui Moise,si icoanele ce sunt acum??
     Spovedania si Postul.Unde scrie in Biblie despre ele??Preotii s-au bazat pe un verset unde Iisus le spune Apostolilor Sai sa mearga in lume,si cui le vor ierta pacatele,iertate vor fii.Acel verset se referea exclusiv la apostoli.Pentru ca tot atunci Iisus le-a dat si darul vorbirii in limbi straine,si a coborat Sfantul Duh asupra lor.Si referitor la Post,se tinea,dar altfel,nu cum o facem noi.
      Ar mai fi si altele de spus.Multe minciuni sau deformari ale adevarului.Din cauza acestora am decis sa fiu atee in religia mea.Adica,sa cred doar in Biblie,sa respect doar ce scrie in ea.Si,atunci cand voi gasi o religie care sa respecte intru totul Cuvantul Lui Dumnezeu,atunci voi renunta la religia mea.Pentru ca nu este cea adevarata.

7 comentarii:

  1. Hm, si eu cand eram mica mergeam la Biserica si cantam la Cor doar ca asa cu trecerea timpului nu am mai mers...

    Eu nu cred in Biserica, eu cred in Dumnezeu, in Inima mea si asta este tot ceea ce conteaza.
    Credinta este in Suflet!

    De citit Biblia nu am citit-o niciodata si nici nu m-a tentat sa o citesc, hmm...ciudat!

    Religia este o limitare in schimb daca crezi in Inima ta si il ai pe Dumnezeu in ea nu mai conteaza absolut nimic--- nimic nu mai este limitat...

    Fiecare om este liber sa creada in ceea ce vrea, ceea ce simte, ceea ce il face implinit si sa se simta bine.

    Cat despre spovedanie, omul ce merge la preot normal ca se simte mai usurat si cu chef de viata in momentul descarcarii sufletului. Ce om nu s-ar simti asa?

    Daca nu te spovedesti nu inseamna ca esti in pacatos, Dumnezeu stie ce pacate ai si numai de Vointa Ta depinde in fata Lui.

    Preotul merge la biserica si slujeste - este precum un job la fel ca orice om dar diferit unul de celalalt. De ce crezi ca preotii fac prostii si tot felu de ti se ridica paru pe tine cand auzi... La urma urmei sunt si ei oameni...nu-s sfinti.

    Deci, religia pentru mine nu are importanta ci merg pe Voia Domnului care este in Inima mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii cum este... Multi oameni traiesc precum intr-o camera, si actiunea/actiunile se desfasoara in ea. Doar ca nu privesc mai sus, dincolo de usa, se amagesc doar cu putin, cu ceea ce se vede, ceea ce se arata.

    Cand defapt dincolo de usa se poate afla Adevarul, Marele Adevar ce schimba total viata unui Suflet, si parca povesrile se ridica, plecand, hm, sau noi ne ridicam deasupra lor.

    Cand deschizi usa, o mare stralucire intra in viata unei persoane, vindecand-o, armonizand-o;
    Doar ca TEAMA este un dusman aprig.

    Multi au intentia de a deschide usa insa abandoneaza, spaima ce cupremura intreg trup si sufle- facand un pas inapoi in cuibusorul limitat.

    Dincolo de usa nu mai exista limita...

    Fiecare alege ceea ce este mai bun pentru el, are acest drept!



    Ginduri de lumina!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine punctat,adda.comentand si eu,pe wapomunity ,vis-a-vis de subiectul Craciun,lumea spunea ca nu stiu nimic despre Craciun si istoria sa,ei stiu doar ca e cea mai frumoasa sarbatoare,ca o asteapta cu drag tot timpul,etc.ASta ce demonstreaza?Ca daca ceva e frumos si placut,trebuie asimilat religiei si credintei??Totusi,se fac slujbe pe baza Nasterii Domnului.Slujbe inventate

    RăspundețiȘtergere
  4. Craciunul este frumos, plin de lumina emillia, si lumina inseamna pace... Sunt momente de bucurie, macar atat sa avem parte... Nu, nu trebuie asimilat cu religia...hmm

    RăspundețiȘtergere
  5. Oricum nu trebuie sa judecam oamenii ce cred in alte religii, care sunt preoti, etc... Eu nu am treaba cu nimeni, imi vad de viata mea, de credinta mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu, unul, sunt ateu; am fost crescut in religia catolica, am mers la biserica, am tinut post, tot ce a trebuit ca sa fi un crestin bun. Procesul meu de "descrestinizare" a fost intarit de un roman capabil sa schimbe viziuni, "Doamna Dalloway" de Virginia Woolf, pe urma m-am interesat mai bine de teoria evolutionista (mi se pare mai veridic faptul ca avem un stramos comun cu maimutele decat ca am fost creati din pamant), am vazut diferite documentare si asa mi s-au deschis ochii.
    Credinta noastra se bazeaza numai pe Biblie, o carte scrisa, tradusa, modificata, cenzurata, de foarte multe ori dealungul timpului, oricum, o carte scrisa de niste oameni ca noi. De la Dumnezeu nu avem absolut nicio dovada ca exista si mi se pare cea ma mare prostie vorba: "Crede si nu cerceta".
    P.S. In ziua de astazi, biserica a ajuns o institutie care vinde produse invizibile.

    RăspundețiȘtergere